Als technisch dienstverlener onderneemt u in een supercompetitieve markt die ook volop in transitie is. Denk bijvoorbeeld aan de ‘eis’ voor verduurzaming en de internet of things. In die toenemende complexiteit verschuift de rol van uitvoerder steeds meer richting adviseur.
Werk wordt complexer. Klanten verwachten dat de monteur meer kan doen en dus breder inzetbaar is, anderzijds zijn veel installaties en systemen complexer, waardoor steeds meer specialistische kennis is vereist. Uw opdrachtgevers verwachten bijvoorbeeld betere energieprestaties van gebouwen. De snelle ontwikkeling op het gebied van energiemanagement – onder meer via zonnecellen, koude-warmteopslag – maakt dit mogelijk. In die gebouwen speelt de internet of things inmiddels een belangrijke rol. U wilt in deze snel veranderende omgeving excelleren in de uitvoering en ook de regie- en adviesrol pakken. U wilt IT-oplossingen die nu zorgen voor lage kosten en een hogere productiviteit en klaar zijn voor de uitdagingen van morgen.
Wij bieden een complete en bewezen IT-oplossing voor servicebedrijven en technisch dienstverleners. Een ERP-oplossing, gebaseerd op Microsoft Dynamics NAV technologie, waarmee u de bedrijfsactiviteiten en -informatie van uw bedrijf kan beheren. Wij zorgen ervoor dat uw IT volledig aansluit op uw bedrijfsprocessen en bieden functionaliteiten – denk aan 360 graden klantinzicht, digitale werkbonnen – die u volledig grip geven op uw bedrijfsvoering. Bovendien staat in al onze oplossingen het gebruiksgemak centraal, op alle niveaus.
Daarnaast leveren wij een geïntegreerde CRM-oplossing op basis van Microsoft Dynamics CRM. Ontzorgen van de klant vraagt om meer informatie, betere communicatie en sneller schakelen. Een CRM systeem stelt u in staat om klantinformatie gestructureerd te verzamelen, vast te leggen en te gebruiken om bestaande klanten te behouden of om nieuwe te vinden.
Door innovatie ontstaan nieuwe kansen voor technische dienstverleners. Zo kunnen sensoren op afstand aangeven wanneer onderhoud gewenst is en kunnen routes van technici efficiënter ingepland worden. Dit zijn slechts enkele van de vele nieuwe mogelijkheden. Wilt u meer weten? Schrijf u dan nu in voor de zesdelige kenniscyclus.
‘Concrete verbeteringen’
"We zijn al jaren erg tevreden over Prodware. De consultants denken met ons mee en komen daarbij met concrete verbeteringen. Het allerbelangrijkste vind ik tijdens zo’n langlopend implementatieproject dat beide partijen op tijd leveren. Dat betekent dat je de juiste Prodware-consultant altijd beschikbaar hebt."
Frank van Hunsel, Algemeen directeur GEAS Energiewacht
'Investering binnen twee jaar terugverdiend'
"Met de upgrade van Dynamics NAV maken we een einde aan het onderhoud van allerlei losse software, waardoor we ook met veel minder interfaces te maken hebben. Alle data, zoals op het gebied van payroll en logistiek, komen dan in één database. Al met al hebben we berekend dat we deze investering binnen twee jaar hebben terugverdiend.”
Eric Theunisse, IT-manager bij Bilfinger Industrial Services
Lees de volledige Bilfinger Industrial Services Referentiecase
Voordelen
Met onze software-oplossing voor Service en Technische Dienstverleners geniet u van de volgende voordelen:
Functionaliteiten
Onze branchespecifieke oplossing voor Service en Technische Dienstverleners bevat de volgende functionaliteiten:
Resources
Hieronder hebben we voor u relevante informatie geselecteerd. Bezoek ook onze downloadspagina of ons YouTube-kanaal en lees onze blogs over technische dienstverlening.
Velden waar een * bij staat zijn verplicht.
Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld.