Prodware creëert, integreert en beheert IT-oplossingen
Twitter
Facebook
Linkedin
Youtube
Blog

Next Level Service event

Next Level Service evenement | Prodware NL

Dit evenement heeft reeds plaatsgevonden

Innovatieve ICT voor technisch dienstverleners

IoT, cloud en mobility zijn belangrijke ontwikkelingen met een ongekende impact op service organisaties. De adoptie neemt snel toe. Profiteert u al van de kansen van IT-innovatie? Of heeft u koudwatervrees?

Internet of Things

Noem IoT en het ene aansprekende voorbeeld na het andere dient zich aan. ThyssenKrupp garandeert een hogere beschikbaarheid van hun liften met sensoren. Eneco biedt de slimme thermostaat. Ballast Nedam zorgt voor connected sensoren in nieuwe snelwegen. Ireal monitort en bedient pompen, gemalen en graafproducten in Nederland op afstand.

In plaats van het uitvoeren van routinecontroles en onderdelenvervanging geeft IoT de mogelijkheid om apparatuur te volgen en te waarschuwen wanneer een deelvervanging nodig is. Voorspellend onderhoud betekent voordeel voor uw klanten en dus voor u. Geen urenuitval, geen lange levertijden en geen lange reparatieperiodes. Door u te richten op betrouwbaarheid en beschikbaarheid realiseert u hogere klanttevredenheid. Hiernaast bereikt u als leverancier ook kostenbesparing door procesoptimalisatie.

Mobiele oplossingen

Iedereen heeft tegenwoordig een mobiel device bij zich en regelt steeds meer zaken via apps. Dit biedt niet alleen mogelijkheden voor uw buitendienstmedewerkers bij de afhandeling van orders. Ook u als service manager heeft beter inzicht in de actuele gegevens van uw organisatie. Waar u ook bent.

Cloud

In de huidige IT-omgeving wordt steeds meer data opgeslagen en er komen steeds sneller nieuwe versies uit. Naast de voordelen die dit biedt, zorgt dit voor een grote belasting van de IT-organisatie die in deze verandering mee moet. Met de schaalbaarheid, flexibiliteit en stabiliteit van de cloud blijft u bij zonder de extra belasting voor uw IT-organisatie.


Programma 

  • 12:15 – 13:00 uur  (Inloop met een kleine lunch)
  • 13:00 uur  (Begin programma)
    • NVDO - Connecting the Dots: Voor service organisaties en hun opdrachtgevers vormen kosten, betrouwbaarheid, beschikbaarheid en veiligheid het middelpunt van alle aandacht. Hoe vindt u de juiste balans tussen deze uitdagingen en bent u in staat “to connect the right dots” tussen mens, processen en IT en hiermee uw service verder te optimaliseren?  
    • ESNW - Nieuwe techniek in de praktijk: Hoe maakt Energie Service Noord West gebruik van nieuwe technologie om kosten te besparen en hun klanten zo optimaal mogelijk te bedienen?
    • Microsoft - Een platform voor toekomstgerichte dynamische bedrijven: Welke rol spelen customer engagement, IoT, mobile, data & analytics en cloud bij de ontwikkeling van het Microsoft Dynamics platform?
    • Prodware - Innovatieve ICT in de service industrie: Hoe ver is het serviceproces geautomatiseerd in de Prodware oplossing voor servicebedrijven?
    • Sigmax - Van Service Essentials naar Service Excellence: In het Field Service Groei Model ™ van Sigmax vindt u het antwoord voor een klantgedreven toekomst met uw service-organisatie als vertrekpunt.  Inspelen op veranderingen met de juiste service capabilities.
  • 16:00 uur  (Afsluiting. Borrel en hapje)

 



Het Next Level Service evenement wordt u aangeboden door Prodware i.s.m. De Nederlandse Vereniging voor Doelmatig Onderhoud (NVDO)ESNWMicrosoft en Sigmax

Sprekers | Next Level Service Event

 

 

 

 

 

 

Kunnen we u helpen? Neem contact op !

*Wilt u zich inschrijven voor de nieuwsbrief?

Ja, ik ontvang graag nieuws en ontwikkelingen van Prodware met exclusieve informatie over de nieuwste producten, diensten en (online) evenementen.
Nee, ik wil geen enkel nieuws van Prodware ontvangen.

*Privacy

Ik ga akkoord dat mijn gegevens door Prodware worden opgeslagen in overeenstemming met het Prodware privacybeleid.

Velden waar een * bij staat zijn verplicht.
Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld.