• Prodware

Microsoft komt klanten tegemoet

26 maart 2020

Door de COVID-19-uitbraak hebben veel van onze klanten en partners te maken met minimale personeelsbezetting of andere uitdagingen. Om bedrijven in deze moeilijke situatie tegemoet te komen heeft Microsoft een aantal deadlines voor updates met betrekking tot de april realease van Microsoft Dynamics 365 gewijzigd:

  • De aanmeldoptie voor vroege toegang wordt verlengd, zodat onze klanten en partners extra tijd hebben om de functies te testen en te valideren voordat de functies vanaf mei geïmplementeerd worden.
  • De deadline voor de beëindiging van de mogelijkheden wordt versoepeld. Deze zullen per product verschillen. Bijvoorbeeld we verlengen de beëindiging van de verouderde Dynamics 365 Customer Engagement-webclient met twee maanden.
  • De mogelijkheid om updates voor Dynamics 365 Finance, Supply Chain Management en Commerce te pauzeren wordt vereenvoudigd.
  • De verplichte invoering van de 2020 wave 1-update voor Dynamics 365 Customer Engagement wordt met een maand uitgesteld tot mei in plaats van april.
  • Er is ook extra uitstel voor het inschakelen van de Dynamics 365 Finance and Operations update.

Bekijk de volledige details in het blog van Microsoft.