• Product

Het Van Gogh Museum kiest Prodware voor Dynamics 365 for Customer Engagement

13 mei 2019

Het Van Gogh Museum maakt het leven en werk van Vincent van Gogh en de kunst van zijn tijd toegankelijk en bereikt zoveel mogelijk mensen om hen te verrijken en te inspireren. Het is een van de meest toonaangevende musea en staat in de top 25 van de best bezochte kunstmusea ter wereld met meer dan 2 miljoen bezoekers per jaar. Het Van Gogh Museum is actief en innovatief op social media en focust zich steeds meer op de online bezoeker.

Prodware begeleidt het Van Gogh Museum bij het migreren van hun huidige on-premise CRM-omgeving naar Microsoft Dynamics 365 for Customer Engagement. Deze overgang levert een bijdrage aan de mogelijkheid om klanten van meer gepersonaliseerde content te voorzien en ondersteunt daarmee in het opwekken en vasthouden van de interesse en betrokkenheid van kunstliefhebbers. Een ervaring met het van Gogh Museum houdt niet op na een bezoek, maar blijft verrassen.

Klanten als het Van Gogh Museum daar gaat ons hart sneller van kloppen. We zijn daarom ook trots dat het Van Gogh Museum voor Prodware heeft gekozen. We kijken uit naar een langdurige samenwerking.